söndag 19 juli 2015

Tiiiilllltttt!!!

Nu sitter jag och mammi på tåget påväg hem från Stockholm.
Vi tog tåget därifrån 12.20 och vi hann knappt med anslutningståget Gbg-vbg men vi hann med typ 30 sekunders marginal!!
Vi har haft det mycket bra i Stockholm och träffat många fina släktingar!
Men igår, då var jag och mammi på grönan!!!
Det var inte planerat så det var lite kul!
Vi åkte som tusan, jag åkte och åkte och vi var där i nästan 10 tummar. 
Jag åker allt, är aldrig rädd. 
Jag lyckades få mamma att åka en som heter insane (man hör bara på namnet hur hemskt den är). Hon var jätterädd men hon klarade det. Stolt över fina mammi!
Det var sommarkrysset så man hade kunnat tro att det skulle vara mycket folk men den längsta kön var "bara" 35 minuter och det är inte så lång tid. 
Jag har haft en stor favorit på Liseberg, atmosfear! Den ger en sån jävla kick. Men nu har jag hittat en ny på grönan. Det är TILT. Det är ett högt fritt fall och när man är högst upp tippar sätet framåt och msn bara hänger neråt liksom och sen bara faller man. Så jävla sjukt!! Helt galet. Så som någon gillar häftiga attraktioner, testa den! 12/10 poäng. 
Vi åkte massor av andra. Räknade ut att jag hade åkt 16 åk på hela vistelsen. Det är bra!
Och mammi vann så klart två stjärnvinster som hon ALLTID gör. Vingummin och plopp, några kilo.jag köpte två tröjor också. En rosa med texten "i went insane" och en grön "leta go insane". För den var så JÄVLA grym. 
Och det var lite kul att lyssna på sommarkrysset också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar