onsdag 1 juli 2015

Ullared

Jag har varit på gekås idag!
Behövde lite prylar.
Tog bussen själv in till stan för att sedan byta till bussen till Ullared. Men det gick jättebra! Det är alltid lika kul på gekås!!! 
Köpte regnställ, bikini och ridbyxor. Och lite annat skit förstås. Men eftersom vi ska ut på äventyr jag, syster och pappi så behövde jag regnkläder. Vi ska ju ut och paddla kanot!!! Yeay!
Längtar som tusan!!! 
Det är faktiskt skönt att åka dit själv så man slipper anpassa sig efter alla andra. 
Och idag var det varken kö in eller kö i kassorna. Så det var bra! 

Men jag hade sån jävla otur. Bussen från stationen hem till mig är alltid sen mellan 5-10 minuter. Och jag kom in på stationen med ullaredbussen exakt samma minut som den bussen skulle gå. Men självklart idag var bussen helt i tid så jag fick vänta i stan en hel timme! Så jävla drygt. 
Men hem kom jag tillslut och nu sitter jag och tittar på lilla huset! Typ det bästa programmet genomtiderna. Så himla mysigt! Önskar ibland att man levde på den tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar