fredag 3 juli 2015

Kedjeväst

Idag har mammi och min moster varit här på fika. 
Fixade kaffe och tog fram lite goda bakverk. De tyckte det var gott.

Sen vandrade jag ner till vpm för att träffa arbetsterapeuten.
Det gick väldigt bra, jag fick testa en kedjeväst så vi hittade rätt storlek. Det var hur skön som helst. Det var en väst och en tung krage att knäppa på, allt som allt väger västen ca 4 kilo. Sen ska jag på en whiteboard med veckoschema på. 
Det kommer blir jättebra och förhoppningsvis kommer sakerna nästa vecka men hon kunde inte säga säkert. 
Höll på att smälta bort alltså! Fast jag hade shorts och t-shirt! Gud vad varmt det är nu!!!
Men man ska unge klaga. Älskar sol, hatar regn!
Fick min nya sömnmedicin i natt. Och jag sov så nycket bättre! 

Och i morgon åker jag och mammi till Falsterbo! Falsterbo horseshow! Det ska bli jättekul :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar