tisdag 14 juli 2015

Så mycket!

Det är så mycket som händer just nu. 
Var borta förra veckan. Och i morgon åker jag igen. Denna gång till Stocholm för att gå på kalas. En släkting fyller 100 år!! Galet ;-)

Idag har jag varit på både vårdcentralen för omläggning och på vpm. 
De la ytterligare ett lager med frätande medel på såret. Aj aj aj säger jag bara! Det händer ju fan ingenting med det. Blää på det!! 

Läget just nu är väl sådär. Mådde riktigt dåligt igår! Men jag tog på mig västen och tog lite vb. Det hjälpte en del men senare på kvällen blev det riktigt svårt. Så mammi, puppan och jag gick en promenad runt fästningen. Det var sjukt skönt!!
Västen sitter bra och får mig att slappna av alltså! 
Den hjälper mer än kedjetäcket tycker jag!
Jag har testat bollväst förut men kedje är så mycket bättre. Bollvästen var så stor och klumpig. Denna väst sitter tajt och är såpass tunn att mankan ha den under stora tröjor och jackor utan att det syns.

Och sen på måndag börjar rikslägret! Det är några timmar, typ 3, på kvällen i tre dagar. Längtar verkligen!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar