tisdag 22 september 2015

C

Jag är så glad. Men nag vågar inte riktigt tro på det. Jag fick ett medelande på its learning. Det är sidan i skolan som vi får info på. Där stog det att jag fick C på mitt engelskaprov!! Jag som var helt övertygad att jag skulle gå underkänt! Så jävla bra. Men som sagt så tror jag inte på det till 100% förän jag får pappret i min hand!!

Imorgon kväll ska jag åka till pappi! Vi ska ut och resa. Vi ska till Prag. Det ska bli så himla kul! 
Vi åker från Varberg på torsdag morgon. Yeay..! Har aldrig varit där så det ska bli spännande! 
Så imorgon blir det packa. Har fixat med medicinen så jag får ta den med mig. 
Är ingen skola i morgon. Ska nog dock till vpm och vct. har ingen riktigt koll på när de är. Krockar tiderna får det bli vct.
Så att jag får armen i ordning innan resan. 
Jag var lite nervös att missa skolan. Men alla mattelektioner denna vecka är inställda! Så jag missar bara en engelska lektion. Kunde inte bli bättre! 
Har bakat en del av dumlen jag vann. Dumlemuffins med vit choklad och mandel och dumlekakor. Yum yum.

Och ikväll är det ridning. Yeay på det också! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar