fredag 11 september 2015

Ingen skola

Jag var tyvärr inte i skolan idag. Vaknade med magknip och var dålig i magen. Jävla tur att jag blev det innan jag hade stuckit till skolan! Annars hade det inte varit så kul ;-)
Så nu har jag ångest!! Mådde skit i eftermiddags... Men sen hörde mammi av sig och jag åkte in till stan i stället för att sitta hemma och må dåligt.
jag kanske missade något viktigt på matten! Nästa vecka är det matteprov så jag måste plugga en del. (IGEN). Men så är det antar jag när man går i skolan. Så fort en uppgift/prov är klar kommer genast nästa! 

Jag har varit inne stan. Men på vägen dit hängde sig min mobil. Gick inte att trycka på skärmen. Var helt låst. Så jag kunde inte ringa eller sms. Men som tur var hörde mammi av sig och sa var hon och syster var. 
Jag handlade lite nya kläder. En höstjacka, två par byxor och en tröja. Det kändes bra eftersom jag köpte "fina" mjukisbyxor. Som jag kan ha på mig ute bland vettit folk. Hatar att gå i tajta kläder som visar formerna på min kropp. 

Men jag var med syster och mammi på stan. Vi gick till telefonbutiken och vips. Efter att han som jobbade där tryckt på några knappar så var den i funktion igen. Hade lite småpanik. Mitt abonnemang går ut i december så det hade inte varit lönt att laga den. Men jag ska köpa en iphone 6s när den kommer ut. Prylgalen som jag är...

Och vi tog en fika innan jag satte mig på bussen hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar