tisdag 29 september 2015

Så sjukt mycket!

Har så sjukt mycket nu!
Nästa vecka har jag två prov. Det var väl SKITBRA att det är två prov på en vecka. Har jag riktig otur är det tillochmed på samma jävla dag!? fan...
Till nästa vecka: 
Tre texter måste läras in och ca 60 glosor, ett helt kapitel i matten, en bokredovisning, verb... Hur fan ska jag hinna det?!?!?!? Fan säger jag bara. Men men, det ät bara att köra järnet. Det komme nog gå bra. Får helt enkelt ägna hela veckan och helgen åt detta.... 

Men idag var det ridning igen! fick Bonsan igen. Det funkar riktigt bra nu när jag lärt känna henne en del. Behövde inte någon hjälp idag. Gjorde iordning henne utan problem. Men nästa lektioner är det hästbyte. Blir lite kul att testa nån annan sötis!
Lektionen gick väl sådär. 
Misslyckades totalt i hoppningen..! Var som tur var inte helt ensam om det. En till hade problem. Jag kan inte få ut henne på spåret! Det är det som strular till det!! Hon genar hela tiden... 
Fick leda ut henne i hagen idag, det var trevligt. Dock blev det inte så mycket gos efter lektionen då hon och alla sina kompisar skulle ut i hagen.

Fick en väldigt trevlig överraskning när jag skulle hoppa ini duschen!! 
Det är bara två små pyttesår kvar att brännskadan!! Skulle tro att den ä läkt om ca en månad. Fy fanvad skönt säger jag bara!!
 :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar