lördag 26 september 2015

Sista natten

Sitter nu i lägenheten och chillar. Ska snartänkt och lägga mig. I morgon åker vi tillbaka till Sverige igen.
V har haft det slitbra och det var trevligt att bara vara tillsammans.
Vi har gjort mycket. Vi har varit uppe i borgen och gått in i en jättestor kyrka. Vi har ätit och druckit gott. Gått upp tidigt och hittat något ställe att käka rn god frukost på för att sedan vars ute på stan nästan hoa dagen . Vi har strosat runt i stan. Upptäckt Prag! Jättemysig stan alltså. Kan jag verkligen rekommendera! jättetrevlig stan Med mycket att upptäcka. I vårt kvarter där,vi bor finns det lite smårestaurangen och pubar. Jättemysigt 
ont i fötterna på kvällarna. Men det var det värt. Idag åkte vi en gammal bil runt inne i stan. Har verkligen haft en toppen resa!!
I morgon blir vi hämtade på förmiddagen och körda till flygplatsen. 

Har köpt lite roliga teer och en limpa cigg och lite annat. 


Lägenheten vi bott i är jättefin. Jag och Elina har delat rum. 
Dock ligger den högst upp i ett stort hus så det är typ 1737475 trappsteg upp. Och jag orkar ju inte så mycket så det har varit jobbigt xD

Har dock lite ångest av allt jävla plugg jag måste ta i tu med när jag kommer hem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar