torsdag 10 september 2015

Lättnad

Nu kan jag pusta ut en smula! Efter flera veckors hårt pluggande till engelska provet. 
Det var svårt, satt en  timme och en kvart. Var tveksam på mycket men endel kändes okej.
Förhoppningsvis får jag minst D. Det skulle i alla fall göra mig väldigt glad. Men visst, får jag bara godkänt blir jag jävligt glad och väldigt väldigt lättad. Pressen är hård! Jag gör mitt bästa och hoppas att det räcker! Mer kan man inte göra.
Så i kväll ska jag inte plugga mycket alls. Möjligtvis lite matte. Men ingen jävla engrlska på hela helgen förutom en bok jag ska läsa. Men det är så otroligt skönt att provet är över nu!! Oroat mig för detta väldigt länge. Sov skitkasst i natt. Jag tror det var ångest över provet. 

Så ny blir det nip/tuck hela kvällen tänkte jag. Yeay, alltså det är så sjukt bra. Kan jag verkligen rekommendera!!! Handlar om två plastikkirurger. Se den!!!

Har varit igång hela dagen. Först till skolan för matte sen hem. Sen till skolan för engelska och efter det till vpm. Men jag hann köpa lite saker på vägen. Belönar mig med pepsi max! Lyxa till det. Visst är sodastreams Cola light god, men inget slår riktig pepsi. 
Kanske man skulle ta och baka nåt?? 
Premiär för kakstämpeln jag fick av mammi 
Känns så sjukt att jag har hela dagarna fullspäckade. Att gå i skolan har verkligen gjort mig gott! 
Att plugga och ha något meningsfullt i vardagen. Inte bara sitta inne och glo. 
Eller ännu värre, sitta inlåst någonstans mot sin vilja. Att vardagen inte är full med självskador, bälte, injektioner, ångest, sjukhus besök... Att ha ett "normalt" liv.. Det är så jävla grymt. 
Men visst, jag har en hel del ångest. Men jag har kärt mig hantera den. 
Glömde bort min tio månadersdag. Det var den 8/9. Kan knappt fatta det!! 

Är så glad över att ha överlevt alla självmordsförsök ich allvarliga självskador! Att jag tagit mig ur den jävla skiten. Det JÄVLA helvetet tillhör mitt förflutna. ALDRIG MER

Livet är verkligen värt att kämpa för!! 

1 kommentar: