tisdag 1 september 2015

Nöjd

Idag jade jag min första uppsats i engelskan. 
Vi fick inte veta ämnet vi skulle skriva om innan så man kunde inte förbereda sig. 
Var så sjukt nervös i morse kan jag säga! 
Vi fick en timme på oss. Jag skrev och skrev.. Jag skrev om en konsert jag och syster varit på.
Känne mig faktiskt väldigt nöjd! Hoppas bara att läraren tycker den var bra. Hoppas inte det är en massa stavfel!!
Och igår fick vi tillbaka veckans verb, 8/8 rätt! Blev glad. 

I kväll är det ridning igen! Yeay!!

Hade så ont i matstrupen igår kväll. Har fortfarande inte fått kallesle från kirurgen. Man har rätt att få en tid inom 90 dagar tror jag. Har "bara" väntat i tre veckor... Men jag hoppas verkligen inte att det tar så lång tid, är ju lite orolig att det ska va nåt! och jag vill bli kvitt denna jävla smärta! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar