söndag 6 september 2015

Inget mönster, ingen logik!

Igår sov jag över hos mammi. Vi tittade på en riktig skräckis! Annabell! Mammi blev riktigt rädd ibland ;-) men den var faktiskt väldigt bra. Lite knäpp ibland, men ändå bra.
Vi har pluggat och pluggat idag. Inför testet i veckan. Det gick hyffsat tycker jag. Är så nervös. 
Men den förbannade grammatiken. Hittar inget jävla mönster och ingen logik!! Fattar noll....
Har inte haft ett prov på typ åtta år. Sen jag gick i grundskolan.

Vi var och köpte hundmat idag. Men Ebbisens vanliga foder hade de slutat sälja.. Så vi fick testa ett annat. Hoppas hon gillar det, och att hon inte blir dålig i magen! 

Och jag tog med min våg hem. Jag klarade inte att ha den borta längre. Men jag klarade i alla fall mig i nästan 4 dagar utan den. Men det blev lite mer strul i huvudet. Mycket jobbiga tankar...
 Vet inte riktigt vad som var värst. Att ha den eller inte ha den? 
På ett sett var det skönt att inte behöva väga mig varje dag 837475 gånger. Jag väger mig minst en gång i timmen. Men det är bara morgonvikten som egentligen betyder något. 
Men men, nu är den här i alla fall.

Och i morgon ska jag till tandläkaren (tror jag, har inte fått nåt sms). Men jag ska laga hål. FY FAN säger jag bara. Men pappi ska följa med mig. Skulle egentligen gått till vct och träffat en läkare anende min armbåge. Men det besöket blev flyttat fram till veckan efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar