måndag 7 september 2015

Lagat hål

Jag var hos tandläkaren idag! Usch usch usch.
Var först i skolan men var bara med i en halvtimme. Verbtestet gick SKITDÅLIGT! Jävla skit..
Pappi hämtade mig och vi åkte tillsammans till tandläkaren. Men det gick helt okej. Både sköterskan och tandläkaren var jättesnälla. De visste att jag var rädd, och tog hänsyn till det. Bedövningen gör ju så sjukt ont men det är rädslan som är det värsta. Väl bedövad var det inte så farligt. Fick bara lite panik.. ;-) Ett hål lagat, två kvar, ska dit nästa vecka igen. Glad att pappi var med!ville egentligen tagit vb i morse, men jag vågar inte riktigt göra det när jag ska till skolan. Det skulle antagligen inte påverka mig så pass att det blir problem. Men jag är inte 100 på det.
Har lite ont i käken, men annars är det lugnt.

Fryser hela jävla tiden. Men jag har en väldigt varm vetenalle som man värmer i mikron. Eller det är egentligen en nyckelpiga. Den har flyttat in i min tröja. Hoppas bara jag inte håller på att bli sjuk!

Mammi kommer snart hit och vi ska plugga. Stort test på torsdag ju. 
Men i morgon är det äntligen ridning igen.
Fick besked från försäkringskassan att de betalar mina ridlektioner! yeay på det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar