måndag 14 september 2015

Puppan

Nu har jag puppan här. Efter skolan idag tog jag bussen till stan och hämtade henne hos mammi. 
Och vi åkte buss, vilket hon är väldigt bra på. Inte nervös eller rädd. Höll dock på att missa den. Stog vid fel hållplats, de bygger om och har en tillfällig. Visste inte det men folk gick dit så då följde jag efter.

I helgen var jag, syster och mor i Skene. Dey var marknad där. Men den var lite mindre än vi tror. Hehe.
Köpte i alla fall en tröja. En rosa luddig med ett uggleansikte. 

Var i skolan idag. Mådde bättre nu. I morgon kommer vi få tillbaka uppsatserna. Är så sjukt nervös. Vi ska få dem och sedan prata med läraren en och en tror jag. HATAR sånt. 

Och i morgon är det tandläkaren igen.. Ännu ett hål som ska lagas... Bläääää!!! Men mammi följer medsom tur är. 
Och onsdag blir det vct och träffa en läkare som ska titta på min armbåge. Tror nog att jag får remiss till ortopeden kanske. Hoppas verkligen att det går att göra någonting åt saken. Om det inte går att göra armbågen bra igen kommer jag bli så jävla arg på Växjö! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar