måndag 16 maj 2011

Bestämt mig för körkort nu!

Ja.. Har kollat på "välkommen åter", det är helt stört xD men sjukt kul..
eftersom rummet är rent och i ordning nu är kontrollen till dvd:n hittad! Fy fan! Äntligen! Ska sätta på "sprängaren" nu tror jag.. film hela dagen lång.
och jag väntar på att operation ska höra av sig. Idag igen.. Det har hänt igen. Har varit fastande länge nu.. Vill så jävla mycket ha ett glas pepsi nu alltså.. Eftersom vi inte vet om de hör av sig om 12 min eller 12 timmar blir det lite jobbigt.. Med fastan och med väntan och ovissheten.

Jag ska sätta igång med mitt körkort på allvar nu! Är skittaggad!! Men det blir att köra endast på körskolan, inget privat på egehem med nån personal. Kanske att jag ska gå kursen som behövs och kunna köra med mammi och pappi. Satsar på att ta det inom ett halvår, nästan lagom till min 20-års dag. Har lite som måste fixas innan med lämpet. Måste till ögonläkarn och undersöka brytningsfel och ev. Nåt mer för att de ska se att jag kan köra. Men det är kan jag! Skulle bli knäckt om jag inte får lämp alltså, köra 25-moppe livet ut.

1 kommentar:

  1. Synd att det blir ännu en operation..Jobbigt som tusan för dig, önskar jag kunde ta en del av din ångest för att hjälpa dig att orka bära det! Kämpa på hårt nu! DU KLARAR att hålla dig i några dagar att skada dig..Finns om du behöver / Kramar din nya borderline läsare..Hihi Skruttanekblad@live.se

    SvaraRadera