torsdag 26 maj 2011

Varför är "nej" ett så svårt ord?

Har väntat hela långa dagen på mammi och ebbisen! Men nu är det bara en endaste liten timme kvar!!!! Jösses! Jag dör av längtan!

Jag har varit på provtagning idag och vad jag vet var det bra svar. Skulle även tagit bort agraffer, väldigt många, men eftersom det var så många och så smärtsamt (trots emla) avbröt sjuksköterskan det och föreslog att man gör det under narkos. Vi får besked imron hur det blir...

Har varit på bokia och köpt lite nya brevpapper m.m. Så nu är mina brev lite extra stiliga. ;-).

Varför är det så jävla svårt att säga NEJ? Bara säg ordet förihelvete!! N-E-J! Säg det eller skyll dig själv...



Bajs haha ! xD
Jag har varit duktigt och gjort mig av med min våg! Jag mår så jävla dåligt av att ha den och orkar inte leva med att väga mig 284472 ggr om dagen. All ångest och allt hat den skapar.. Nej, det var ett måste om jag ska kunna fortsätta leva liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar