onsdag 25 maj 2011

Ett rejält "bryt"

Jag har börjat återfå mina krafter mer och mer. Jag sover inte hela tiden men blir trött så fort jag ska göra minsta lilla.
Imorgon blir det provtagning för att kolla att det går åt rätt håll.
Men jag lyckades inte få ner alla piller imorse. Så illamående vissa av dem gör mig. Vill bara kräkas!
Idag börjar jag en "flytande period". Vilket är som det låter. Äter inget man tuggar. Jag vill inte driva mig in i det jag just kommit ur. Och föytande ger mindre ångest. Jag har också sovit i soffan på nedervåningen de senaste nätterna. Såg (fast jag är inte 100%) en spindel i rummet och den försvann. Hittades aldrig så jag vågar inte vara där. Men egentligen, vad är jag mest rädd för? Spindeln eller mig själv?? Kanske är spindeln en ursäkt för att jag ska slippa sova i rummet... Jag vet inte..
Äter naltrexon nu. Ska verkligen försöks göra det ett tag nu. Min kropp är körd i botten och behöver vila..

Överdosen bröt nog den värsta skärspiralen.. Jag behövde ett bryt, rakt av bara sådär. En nystart..!? Och nu då, nu börjar vi om igen.

Imrgon kväll kommer EBBA!!!! Omg, kan knappt tro det!! Är så glad..! Längtar så :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar