söndag 15 maj 2011

Samma jävla skit

Skärskada lördag kväll. Akuten idag, nästan direkt upp till operation.
Min onda del i hjärnan får det att verka som nåt bra. Gör jag det är jag bra. Ju mer destå bättre men jag försöker begränsa så mycket jag kan men det är svårt att stå emot. Jag vill ju i stunden mer än något annat. Men efteråt när jag inser vad fan jag gjort vill jag inget annat än att dö. För jag orkar inte mer. Jag orkar inte mer sjukhus, mer agraffer, mer sövningar och uppvak. Vad fan ska jag göra? Hur ska jag klara att låta bli?

"boys don't cry", en fruktansvärd historia, blev berörd. Jävligt bra, rekommenderas starkt!
Ikväll blir det börja titta på sällskapsresorna. Början med "snowroller".
men kontrollen är inte hittad så det blir till att kolla på den bärbara. Men imorgon är det rumstäd. Då jävlar har jag att göra...!

2 kommentarer:

  1. Har du testat alternativa lösningar på att skada sig själv? På mig fungerar det jätte bra finns en lista på min blogg...Det bästa jag tycker fungerar är att ta en stor isbit på handleden eller magen där det är som känsligast! Lycka till..Hoppas att du lyckas stå emot.Tror på dig..

    SvaraRadera
  2. Ja, en del. Men det känns lönlöst för tanken är som fastgrodd och kommer alltid tillbaka eller finns där under tiden och jag vet att efteråt ska jag skada mig. Kanske har jag inte hittat just min alterntaiva metod, kanske "vill" jag skada mig för mycket när tanken kommer. Men is är en väldigt bra metod när ångestnivån måste sänkas och man måste komma ner till en lugn nivå igen! Faktiskt.
    Tack!
    Kramar

    SvaraRadera