lördag 14 maj 2011

Shopping i Norrköping



Idag var jag ensam med en personal i Norrköping. De andra var för sig och gjorde sitt. Men vi shoppade. Köpte skitmycket billiga sommarkläder. Byxor, linnen, tröjor m.m..! Och en jättesnygg väska och en söt liten spargris

Och filmer. Ska kolla på "boys don't cry" nu. Köpte även "sällskapsresor" - boxen, "chuck" s. 2 och "välkommen åter" s. 1.

Jag hade pissig huvudvärk men förutom det hade vi det jättettevligt!
Men nu flippar jag snart för jag hittar inte min kontroll till dvd:n och man ser knappt golvet så lycka till..!

2 kommentarer:

  1. Hej! Som du vet så följer jag din blogg ständgt och tänker på dig fera gånger om dagen! Blir orolig för dig ifall du inte uppdaterat! Jag bor i Norrköping det var synd att jag inte stötte på dig..=) Hade varit jätte roligt att få ta en bild med dig =)..Du får gärna svara på min kommentar .. Kram Erica-Natalie..Vart bor du förresten? / Skruttanekblad@live.se

    SvaraRadera
  2. Aaw :-)
    Okej, det var en skitmysig stad! Trodde den skulle va pytteliten, hade du stött på mig hade jag varit så blyg ;-)
    jag bor nu i Västervik, egentligen i varberg ;-)
    Kram

    SvaraRadera