måndag 2 maj 2011

Skärfri i tre veckor?

Idag blev det inget stall. Mina armar gör så ont, efter alla agraffer.. Kommer nog inte kunna åka dit imorgon heller. Men jag får ju skylla mig själv..!
Men jag har köpt en "kylplatta" till min laptop, är så jävla nojjig. Tror att den ska fatta eld när jag har den i sängen. Men att gå in på Elgiganten. Det är inte lätt ;-) köpte en superfin iphone väska, hello kitty! Det fanns så mycket jag ville ha, att spara till.

Men sen på kvällen kom ångesten ändå. Så trots alla agraffer blev det en lång sväng. Men jag tänkte liksom att om jag inte gick skulle det kanske bli ännu fler agraffer?
Har tänkt att försöka att inte skära på tre veckor. Ska ta till alla knep jag har. Min kropp behöver vila, akuten behöver vila från mig. Känner mig redan så ovälkommen där. Och om jag fortsätter sövas i samma tempo som jag gjort hittills kommer det nog inte dröjja länge innan de säger stopp. Och då kan jag inte lagas mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar