lördag 28 maj 2011

Världens coolaste ryggsäck

Det är underbart med mamma här. Vi har filmmys nu. Kollar på "allas hjälte". Vi har varit ute och ätit nu på kvällen, det var jättemysigt.
Jag köpte idag en sak jag länge funderat på att köpa. En hemmakväll-ryggsäck full med trevligheter! Tre animerade filmer och lite snacks. 199 kr. Vilket jävla pris!

Jag är jättesvullen. Nånting är fel, om det beror på medicinerna, kaliumet, överdosen..? Jag vet inte, men mina ben är skitsvullna och det spänner och ser stört ut..
Dessutom har jag lagt på mig några kilon känner jag. Och jag har ingen våg som jag kan kontrollera det på...Men jag vet.. Mår ganska dåligt och funderar på att ta en matpaus..
jag orkar inte....





;-)


Fina mamma. Imorgon skills vi åt lite tidigare för jag kommer åka med till Öland. Men som tur var kom Älsklingen och mamma en dag tidigare.



Nya solbrillor idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar