fredag 20 maj 2011

Jodå. Lever gör jag

För ett par dagar sen tog jag en överdos. Hamnade på IVA och fick motgift-behandling. Var där nästan ett dygn och det var för jävligt. Otrevlig och jobbig personal och jag ville bara bort. Men då kom det hot om polis och vårdintyg om jag gick. Så jag stannade för nåt sånt orkade och ville jag inte va med om hur pissjobbigt det än var.

Mår piss, min kropp orkar inget och imorse trodde jag att jag hade feber, men inte då. När jag kom iväg med personal och handlade fick jag villa genom att sitta på hyllor.. Trodde jag skulle svimma där inne.

Naltrexon insatt för att förhoppningsvis ge mig den paus jag behöver.
får nozinan istället för theralen när jag ska sova utöver det andra ihopp om att det ska ta bort mina ensamma mornar
Den nya mot "hjärnattackerna" är utsatt.


Min nya schemavägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar