tisdag 3 maj 2011

Tidigaste laget

Jag har varit uppe sen typ tjugo i tre.. Det var väl i tidigaste laget?
Men jag ar hållt mig ständigt sysselsatt. Jag ska ju som sagt sattsa på tre veckor skärfri nu.
Jag funderar på att gå ut en sväng. men jag vet inte.
Jag skulle egentligen ridit på ridskolan idag. Fick ju ställa in förra tisdagen pga såren. Jag kommer bli tvungen att ställa in idag också. När jag skär mig tänker jag "äsch, jag kommer bo här länge. Jag kommer hinna rrida mycket, många gånger så skit samma om jag missar liksom". Men nu i efterhand är jag lite ledsen på mig själv. Jag vill komma igång med ridningen igen! Jävla idiot..

Jag hoppas att jag kan somna snart, och att personalen låter mig sova lite längre. Fast de vet iof inte att jag (just nu varit vaken i 3 timmar) varit vaken länge. De väcker mig (men jag är oftast vaken) ca klockan 08.00. Jag kan ju ändå inte åka till stallet, somnar jag nu sover jag iaf två timmar innan väckningen..

Jag kunde aldrig somna om.. Jävla skit. Har fan inte gjort nåt vettigt idag alls.
Nu börjar jag känna ett starkt behov utav en prommis, och det är snart medicindags, sedan såsmåning om läggdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar