tisdag 30 juni 2015

Jag kom in!!!!!

Idag var jag på vpm och pratade med läkaren. Fick en ny sömnmedicin bland annat. Har haft den förut och det har funkat bra. Har dock inte fått den än.
Visste inte när jag skulle va där så nag bad mammi ringa och fråga. 8.40 ringde hon mig och jag skulle va där 9!!
Men jag slängde mig på cykeln och jag hann faktiskt.

När jag kom hem hade jag fått ett stort blev från varbergs kommun. Visste inte vad det kunde vara.
Men jag öppnade det ich blev överlycklig!!!! 
Det var mitt antagningsbesked! Och jag kom in på de kurser jag sökte. Så den 4 augusti klockan 13 börjar jag skolan!! Yeay yeay yeay :-D

Sen har jag varit i Gbg och firat fina mammi som fyllde år. Sö vi gick till en trevlig restaurang och käkade. De var jättesjysta. Jag bestämde två såser men behövde inte betala extra för det !
Sen tog vi tåget hem och Elina stannade kvar.
På tåget träffade vi min moster. Hon är i vbg och hälsar på några dagar.

Den bjuder jag på xD

4 kommentarer:

  1. Grattis :) vad roligt för dig, vilka kurser ska du läsa? jag kom också in på de kurser jag själv sökt :)

    SvaraRadera
  2. Roligt att du kom in :) Jag ska också läsa på komvux i höst, ser framemot att få mitt slutbetyg!

    SvaraRadera