lördag 29 augusti 2015

Kräftkalas

Igår var jag hos pappi på kräftkalas. Det var ganska många som var med. Lite grannar och så.
Men det gick bra! 
Sjukt mycket kräftor ;-) men inga för mig, veg som jag är. Men när jag var liten gillade jag inte kräftor men hade jag testat det nu hade jag nog gillat det! 
Det blev ganska sent. Men jag väntade med medicinen så det gick bra. 
Men det var kul!! Hade så klart hattar på oss också. Grannarna är väldigt trevliga. Sov kvar hos pappi till idag.
Somnade mycket senare än jag brukar så jag sov till 11.45 idag! 

Idag har jag varit med både syster och mor. Min syster och jag åkte till farmor och farfar. Vi fikade Lite. Men jag var så jävla trött hehe. 
Begav mig sen till stan för att köpa lite nya filmer! 
Orange is the new black s. 2
Chuck samlingsbox 
Nip / tuck s. 1 och s. 5.

Så nu har jag bäddat ner mig i soffan och kollat på orange is the new black. Så sjukt bra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar