torsdag 7 augusti 2014

Dans sång dans och sång

Idag har jag spelat och spelat hela dagen. Har lite ont i fötterna efter dansandet.. Så jävla kul! Och det är skönt att ha tv på rummet så jag får vara i fred. Men jag har inget problem att sjunga och dansa bland andra. Jag vet att jag inte är så duktigt på något av dem men jag kan bjuda på migsjälv om det skulle vara så. 
Jag mår bra, jag ser framtiden. Jag kommer komma härifrån. Det vet jag. Hoppas nu i höst. Vet inte om det blir ekängen eller nåt annat. Jag är öppen för allt. Men det måste vara väl uttänkt när jag flyttar! Så det inte kraschar och blir fel. Noga planerat.. Det har blivit fel så många gånger i livet jag flyttat runt på olika avdelningar och boenden. Denna gång ska det bli rätt! 

1 kommentar:

  1. Kul att läsa att du är så pepp och motiverad! Heja dig!

    SvaraRadera