onsdag 6 augusti 2014

Lycklig!

Igår fick jag en mycket mycket mycket trevlig post!! Mitt wii kom. Yeay! Jag hoppade upp och ner och bara skrek. Lusigt att man kan bli så glad av prylar. Är iof lite prylgalen. Ska alltid ha det senaste, ska ha så mycket elektronik som möjligt. ;-)
Har spelat hela kvällen igår och typ hela dagen idag. Wii sing är jättekul, har fått en del personal att sjunga med mig. Och Mario kart, så jävla kul! Nu är det greys så jag tar en liten paus. Undra om det är "farligt" att spela för mycket. För konsolen menar jag. Hoppas inte det. ;-) det är lite träning också. Med sportspelet. Hehe.. Bowlingen är asrolig. Har tränat bowling när jag var liten. Så lite sitter väl i antar jag. 
Bästa köper ever! Tur att jag valde detta istället för skorna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar