fredag 22 augusti 2014

Hemma!

Nu är jag äntligen hemma! Mammi hämtade mig vid elva. Och det var en lång väntan, vaknade sex, sju, åtta och sen beslutade jag mig att gå upp. Jag hade redan packat men jag dubbelkolla den igen. Gjorde vad jag kunde för att fördriva tiden men minuterna gick så otroligt långsamt.

Vi tog det lugnt på vägen till Varberg, stannade och åt och var på en godisbutik som har 500 sorters godis. Hehe.
Väl i Varberg hämtade vi lilla puppan, handlade mat till både henne och oss. 
Var inte hemma föräns vid fyra. Min syster och hennes pojkvän skulle komma på middag. Vi lagade tacogratäng. Och jag lagade svampsås till mig. Sen kom dem. De gillade maten och vi har haft jättetrevligt. Nu är det bara älskade syster som är kvar. Har nu slängt i färg i håret. Ska bli skönt att se lite mer vårdad ut i håret. xD

Än så länge har min perm varit skitbra! Trevligt och mysigt. Var ute på promenad med Ebba alldeles själv. Helt underbart kan jag bara säga. Men det började spöregna så både hon och jag blev dyngsura.

Men det känns nästan overkligt att vara hemma. Det var så länge sen jag sov hemma alltså. Att vara i en normal värld igen. Och hittills har det inte varit några problem överhuvud taget att låta bli att göra något dumt. Innan jag åkte idag var jag så sjukt nervös. Rädd, förväntansfull, glad, osäker..
Men nu kan jag säga en sak:
Glädje

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar