tisdag 26 augusti 2014

Första dygnet

Nu har det gått ett dygn sedan vaket släpptes. 
Det har än så länge gått super. Har inte skadat mig och har heller inte velat skada mig. Jag fasar tills det att ångesten kommer ordentligt och jag får så mycket skadetankar att huvudet nästa sprängs och det kryper i hela kroppen. Att hjärtat dunkar stenhårt och magen nästan vänder sig utochin. Adrenalinet forsar genom kroppen och händerna skakar.. 
Kommer jag klara mig ensam då? 

Väcktes av en trevlig sjuksköterska som skulle ta blodprov. Yeay! :-( han försökte några gånger men sen gav han upp. Stackars mig som är så stickrädd. 
Jag känner mig lite ensam ibland men då går jag ut. Som sagt, det finns alltid någon.
Var på solrosen i morse, jag var ju inte på Netto i fredags så jag måste handla hela veckans läsk på solrosen. Dyrt, men vad ska jag göra? Jag måste ju ha min pepsi!! 

1 kommentar:

  1. Heja dig! Bra att du inte har skadat dig. Försök gå ut till personalen när du känner att ångesten är på gång. Innan det blivit för illa.

    SvaraRadera