fredag 15 augusti 2014

Sexton liter

Idag har jag varit på netto. Det blev sexton liter läsk idag. Det var extremt segt att dra hela lasset tillbaka. Men det gick ;-) det är inte så jättelångt men vi genar över en äng i nerförsbacke. Så på vägen tillbaka blir det extremt jobbigt att gå över ängen med vagnen uppåt!

Dagen har varit seg. Jag längtar till imorgon till min perm. Det ska bli roligt. Vet inte riktigt vad vi ska göra. Vi kommer väl på nåt. Ska bli jättekul att träffa ebbisen. Det var så länge sen sist! Min lilla bebis har blivit tio år! Känns så tråkigt att jag missat så mycket av hennes liv. :-( det var ju så att det var jag som skulle ta hand om henne. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Men jag vet att hon blir väl omhändertagen! Förhoppningsvis får jag större del av hennes liv snart. Hon kommer leva länge, det vet jag! Men jag har dåligt samvete. Jag har lämnat henne så många gånger. Min älskling. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar