lördag 23 augusti 2014

Full rulle

Det var så jävla skönt att sova i en riktig säng alltså! En riktig madrass och mysiga kuddar. På avdelningen är det plastmadrasser och tunna täcken och kuddar. 
Var uppe "sent" igår. Betydligt mycket senare än vanligt i alla fall. 
Jag och mammi gick ner på stan en sväng idag. Skaffade lite nya kläder. Strumpor, byxor, t-shirt och en lite tjockare tröja. Fick lite av det av mammi. Jag älskar mina nya byxor. Jeansleggings. Tog en fila på espressohouse, chai som vanligt. Efter det åkte jag till pappi. Pappis fru och hennes dotter var också hemma. Jättetrevligt att träffa dem. Vi gick alla ut en sväng med Ester. Det var länge sen jag träffade henne så det var kul! Hon är så söt.
Sen åkte jag tillbaka till mammi. Vi bakade drömmar. Och nu har min syster kommit hit. Vi ska äta lite snart. Har varit ute med Ebbisen själv igen!! Yeay! Ikväll blir det svampsås med champinjoner och kantareller. Yum yum. 
Men det är lite tråkigt. Permissionen börjar lida mot sitt slut, pappi kommer halv tolv och hämtar mig i morgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar