måndag 25 augusti 2014

En etta!

Innan idag kom mitt team och pratade med mig. Och de sa att de inte ansåg att jag inte behövde vak längre! De sa att de skulle prata med läkaren för att höra om vaket kunde tas bort. Tänkte inte så mycket på det mer. Liksom, jag trodde inte att det skulle gå igenom. Har haft vak i flera år. Sen kommer de och säger att f o m nu har jag en etta! Alltså inget vak över huvudtaget! 
JAG ÄR VAKFRI!!!!!!. Jag kan knappt tro det själv. Hade räknat med minst tre veckor till, eftersom det var det som stog på trappan. 
Det känns sjukt bra. Verkligen! Jag är fri. Men samtidigt ganska läskigt. Jag kommer vara själv med tillsyn några gånger i timmen. Jag kommer vara ensam! Inte bara några timmar. 
Utan vakfri på heltid. Men personalen finns ju alltid där. Så är det något är bara att gå ut. Det finns alltid någon där. 
Vad ska man säga? Jag är så glad. Jag har bevisat att jag klarar det här. Och det ska jag fortsätta med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar