fredag 1 augusti 2014

Wii!

Jag hade hittat ett par skor jag ville ha. Moonboots. De kostade typ 1100-1600 kr. Tänkte verkligen köpa dem, de kostar säkert mer på vintern när det är säsong för dem. Men jag ville också ha ett wii. Så jag vägde dem mot varandra. Och nintendo wii blev det! Yeay!! Köpte fem spel också, det gick på 1700 kr. Fem spel, två mikrofoner och konsolen. Tyckte inte det var så farligt faktiskt. Konsolen kostade 999 kr. Beställde det igår på nätet så förhoppningsvis får jag det i början på nästa vecka. Det var 1-3 dagars leverans. Är fan skitglad, längtar efter det!!! 

Idag fick jag ett hemskt uppvaknande! Larmet gick och det tjuter så in helvete och folk springer och sådär. Yeay, kul att vakna till det, eller inte!
Jag har varit på Willys idag. Köpte dricka men när jag skulle ta dramaten när vi skulle gå tyckte jag den var lite tung. Kollade i den och vad fick jag se? Jo en 1,5 liters pepsi. Hade glömt att jag hade den :-)
Köpte dock sju stora till på Willys. Men det var så sjukt varmt att ta sig dit och tillbaka alltså. 
Har tagit mig en dusch idag också. Får inte duscha själv fastän jag har en tvåa. Ska ta upp på ronden på måndag om jag får det. Det är så sjukt jobbigt att ha någon med sin. Kul att stå där helt naken liksom. Har visserligen trosor på mig. Förut hade jag trosor, topp och t-shirt. Men med tiden har jag lärt mig att bara ha trosor. Kommer nog aldrig lära mig att duscha utan trosor. Yeay, stå där och visa muffen xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar