onsdag 27 augusti 2014

Tråååååkig

Denna dagen har varit så JÄVLA tråkig! Har fan inte haft någonting att göra. Snart är det rökning och sen börjat private och sen greys. De lyckades ta blodprov på mig idag i alla fall. Sov typ medans hon gjorde det. :-) var så jävla trött

Jag har skrivit en permisssionsplan. Jag ska förhoppningsvis åka hem igen nästa helg. Men då kommer jag ta bussen till Halmstad och bli hämtad där. Annars måste mina föräldrar ta ledigt för att hämta mig ända i Växjö. Men det tror jag inte ska bli några problem. De trodde personalen inte i alla fall.
Hoppas hoppas hoppas! 
Jag har ringt idag alldeles själv till nagelsalongen i stan. Jag har beställt tid på fredag klockan två. Ska till stan med en personal. Tror jag ska ha ljusblått och silverglitter denna gång. Längtar för naglarna är sjukt långa och man ser utväxten under gelén. Inte snyggt och inte praktiskt. 
Har bowlat en del idag ;-) det gick ganska bra. Men jag ska fan få hela strikad! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar