måndag 18 augusti 2014

Jag är glad!

Så jävla glad!! 
Först var jag hos tandläkaren. Kliniken har en egen tandläkarmottagning så jag slapp åka iväg. Jag var inställd på att dra ut den ena visdomstanden. Och jag fick lite stesolid innan. Men jag var rädd. Men denna gång fixade jag sprutorna ganska bra, och bedövningen tog. Sen när hon väl började lirka bort tanden gick det jättefort. På några minuter var den ute och jag märkte knappt nåt. Yeay, jag är fan stolt över migsjälv att jag klarade det!

Sen var det rond! Och jag fick beviljat nettpermission. Så nu i helgen ska jag hem! Jag ska hem utan personal i två dygn. Känns fan underbart. Blir hämtad och lämnad av mina föräldrar. Ska sova hos mammi. Jag längtar redan som inihelvete :-D jag är så jävla glad. Det var över ett år sen jag var på permission. 
Och nu har jag fått tillbaka mina timmar då jag är ensam. Har fått sex timmar om dagen. Nio till tre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar