torsdag 21 augusti 2014

Snart permission!

Nu har veckan nästan gått och det har blivit torsdag! Så imorgon gäller det. Den stora dagen! Jag ska hem :-D det var förra sommaren som jag hade perm sist. Visst är jag orolig. Frestelser kommer såklart finnas överallt. Det kommer såklart bli kämpigt. Men jag ska klara det. Ingenting ska hända. Läkaren var lite tveksam att bevilja min permission. Rädd för Att något skulle gå fel. Men jag ska fan bevisa att jag klarar det här. Jag MÅSTE klara detta. Och jag kommer göra allt i min makt för att permen ska bli lyckad! Det kommer bli skitkul! 
Har skrivit en lista på allt jag ska ha med. Och den ska lämnas till säk för att jag ska få ta med sakerna in igen på söndag.

Har handlat upp ett lagen av pepsi och cigg. Jag kommer ju inte kunna gå till netto imorgon. Och där köper jag ju läsk för hela veckan. Och sen är det inte solrosen föräns på tisdag. Det vore ju hemskt att stå där utan cigg och pepsi ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar