fredag 8 augusti 2014

Piano

Idag väckte de mig hyffsat tidigt. Men det gjorde ingenting. Jag är ju reserv på musiken. Så när någon tackar nej får jag spela. Så jag spelade piano. Roligt! Men klurigt med noterna.
Sen var det dax att gå till netto. Det var inte så jättevarmt när vi gick. Men jag köpte 15.5 liter läsk! Så jävla jobbigt att dra tillbaka all jävla läsk till kliniken. Och sen att lyfta upp hela vagnen på röntgenbilder. Tungt! Tur att det finns starka människor som kan hjälpa mig!
Jag har jättemycket träningsverk. Jag har gjort rörelser jag inte brukar med wiiet. Haha

Jag har fått tre timmar ensamtid om dagen nu. Yeay! 
Två nätter i rad har jag vaknat mitt i natten av att jag inte kan andas. Jätteobehagligt och jag vet inte varför? Hoppas det inte fortsätter så. 
Och imorgon är det perm som gäller. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar