lördag 14 mars 2015

Åkt buss!

Nu sitter jag ensam i pappas stora hus. De andra är på kalas. 
Jag kom till Varberg igår och ska stanna till tisdag. Jag bor hos pappa till imorgon och sen hos mamma till tisdag. 
Igår gjorde jag något svårt! Jag åkte buss. Först fick jag skjuts av 19 till Varberg, till öppenvården, sen gick jag till stan och tog bussen ut till pappa. Jag visste vilken buss jag skulle ta och vilken tid den gick. Att hoppa på bussen är inga problem, men att hoppa av den däremot! Jag var jättenervös för att trycka på stoppknappen och när jag skulle trycka på den! Men vad hade jag för val, jag vet ju tvungen att hoppa av bussen på rätt hållplats. Men jag lyckades!! Jobbigt, men det gick! 
Idag har jag och pappa bytt på Elliot så nu har han det rent och snyggt. Han har varit ute i sin sele och hoppat hela morgonen. Det gillar han! 
Och ikväll blir det så klart mello! Final! Yeay. 

2 kommentarer:

  1. Det är fantastiskt vilka framsteg du har gjort Julia! Jag har följt dig länge nu och det glädjer mig verkligen att du nu är utan LPT och är skadefri samt att du äntligen ska på behandlingshem. Och din kanin är supersöt verkligen. Åh, jag tror verkligen du kommer fixa behandlingshemmet och allting galant. Ville bara säga det.

    SvaraRadera

  2. Hej, jag har skrivit ett inlägg om att jag kanske ska på behandlingshem. Jag söker lite tips och råd från folk som varit på behandlingshem eller som har erfarenhet av vård då man är inlagd en längre tid. Har du någon liknande erfarenhet? Jag skulle vara jätteglad om du läser inlägget och kanske ger mig råd!

    SvaraRadera