söndag 8 mars 2015

Fyra månader

Nu är jag hos mamma och jag ska åka tillbaka till 19 i morgon. 
Jag har haft det väldigt bra hos pappi och det har blivit mycket gos med Elliot. Elliot kommer bra överens med pappis hund. Trodde han skumme vara rädd för henne men det var han inte. Även idag har han varit ute och skuttat. Sorgligt att lämna honom men jag vet att han har det bra.
Och nu har jag älsklingen Ebba hemma. Saknat min lilla bebis!!

Och idag har det gått 4 hela månader sen jag skadade mig sist! Borde väl fira, men det vettetusan hur. Blir att se farmen hehe. För varje dag som går får jag bara större motivation att fortsätta. Vill verkligen inte börja om på noll igen!
Grattis till mig! 

2 kommentarer:

  1. Hej Julia, nu har jag hittat hit och jag hoppas att det är okej. Jag läser att du har blivit av med ditt LPT och det är underbart att höra. Vi är många som tänker på dig ofta och önskar dig all lycka! Jag hoppas att du lever gott med mycket kärlek och lycka! Stora varma kramar från Nathalie, Växjö

    SvaraRadera