måndag 30 mars 2015

Fel vårdcentral

Idag var jag med om något jävligt konstigt.
Jag hade tid på vårdcentralen här i stan kl 13. Så jag cyklade dit. Sen gick jag in och tog en nummerlapp. När det blev min tur tog kvinnan min leg och knappade in mitt personnummer. Där fick hon fram att jag skulle träffa en sköterska och sa åt mig att sätta mig i väntrummet längst ner. Så då gick jag dit. Där blev jag sittandes i över en timme utan att ropas in. Så jag gick därifrån. 
Sen visade det sig att jag var på FEL vårdcentral! Så när mammi slutade jobba åkte vi till rätt.
Jävligt skumt att mitt personnummer knappades in och att jag blev hänvisad att sitta ner i väntrummet, på fel jävla vårdcentral...! Men nu är såret omlagt i alla fall!! 

Och nu har jag blivit vegan igen! Känns skitbra! Jag har varit vegetarian i 12 år nu och vegan i omgångar. Och nu är det dax igen! Så nu har jag skaffat oatly dryck, oatly mat. grädde och mjölkfritt smör. 
Gröt med mjölkfritt smör = yum yum! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar