måndag 23 mars 2015

Mockingjay!

Idag fick jag äntligen tag på mockingjay part 1!
Jag vaknade tidigt, men mammi hade redan gått till jobbet. Väntade otåligt till klockan slog 11 för då öppnar hemmakväll. Sen begav sig jag och ebbisen dit. Och vi var de första som köpte filmen idag, de hade inte ens hunnit packa upp den! Så nu är den min!! Mockingjay kärlek!!!! Passade på art köpa lite gott också.
Ebba var så jävla bajsnödigt och såklart hade jag ingen påse. Så grattis Julia! Hon satte sig mitt på gatan i stan. Så pinsamt.. Dessutom blev en tant arg på mig för att jag inte hade någon påse. 
Sen har jag och ebbisen varit hos farmor och farfar på fika. Mycket trevligt! Det var ett tag sen jag var där :-)
Mammi hämtade mig påväg hem från jobbet. Och i morgon blir det tåg tillbaka till Halmstad. Jag ska bli mött av personal men de ska inte hämta mig med bil, vi ska ta bussen tillsammans. Så jag lär mig, jag tror i alla fall att det är så vi ska göra. Det var iaf planen för förra veckans perm. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar