onsdag 11 mars 2015

Röktider

Idag har jag varit på stan själv. Känns så konstigt att få göra i princip vad jag vill utan att behöva ha läkarens tillåtelse! Så jag gick ner men jag var så jävla svag i kroppen. Vet inte riktigt varför men jag var helt slut när jag kom tillbaka till avdelningen. Det gör inte saken bättre att det är en jävligt lång och seg backe nästan hela vägen tillbaka till sjukhuset. 
Men jag var på hemmakväll och köpte en film. Solsidan s. 4, kostade bara 99 kr! Billigt tyckte jag. 

Sen idag fick jag reda på att de infört rökförbud nästan hela dagen på balkongen! Fattade inte riktigt varför men nu får man bara röka där under två tillfällen om dagen och på nätterna. Så jävla surt. Nu måste jag gå ner och ut för att röka. Men då antar jag att jag kommer röka mindre, så det är ju bra så jag sparar lite pengar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar