fredag 6 mars 2015

Elliot

Jag var så himla otålig hela förmiddagen. Och klockan gick så jävla långsamt! jag längtade så efter Elliot! Men tillslut var klockan 1 och det var dax att åka. Vi körde en konstig väg till Varberg så vi var lite sena till vpm. Jag hade mitt samtal och sen gick jag ut till parkeringen för att möta upp mamma!
När jag såg bilen fick jag extremt mycket fjärilar i magen! Men där va han, min Elliot!!! 
Han var så lugn när han låg där i transportburen. Jag satte mig i bilen och där var hann! Min lilla bebis. 
När jag blivit lämnad hos pappi höll jag honom för första gången! Det kändes så rätt!
Vi gjorde i ordning buren. Med spån, halm och hö. Sen gosade vi lite innan han hoppade ner i hanns nya hem. 
Han är så fin! Och så lugn (än så länge). Jag älskar honom och är så otroligt glad att vi äntligen kan vara tillsammans! Så nu har jag två bebisar och älsklingar. En Ebbis och en Elliot. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar