lördag 21 mars 2015

Glömt medicin

Igår när jag skulle ta min kvällsmedicin upptäckte jag att de hade glömt lägga i en av tabletterna. Det var lamotrigin de hade missat. Men pappa ringde 19 idag så vi åkte till PIVA och hämtade de pillerna som saknades. Smidigt så det gjorde ju liksom ingenting.
Det kändes så konstigt att gå in genom de dörrarna igen. Jag var så klart aldrig inne på avdelningen, men jag var inne på receptionen till psykakuten. Det var över tre år sen jag gick igenom de dörrarna! Men PIVA är nog den sämsta avdelningen jag någonsin varit på. 
Men som tur är nu är jag på en väldigt bra plats på 19!

Idag har jag även bytt på Elliot så han fick en ren och fin bur. Han har fått en stor utebur att vara i också. Som vi sätter fast i hand vanliga bur så nu är hans utegård betydligt större! 
Han och hunden här kommer bra överens. Han är inte rädd för henne och hon är snäll med honom! 

Har även tagit en dusch idag. Det var typ nästan två veckor sen. Äckligt jag vet men jag hatar verkligen att duscha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar