fredag 27 mars 2015

Ursäkta

Idag har jag varit ute och rest, igen.
Har både åkt tåg och buss. Tåg till Varberg och en buss ut till pappi. Men det var ingen hemma när jag kom fram. Men det visste jag ju såklart. Så jag passade på att ta ut Elliot på lite skutt. Han hatar verkligen att få på sig selen. Sprattlar och försöker nafsa lite. Men det gick tillslut. Han äskar verkligen att hoppa ute på stora gräsmattan. Hoppas han fattar snart att sele = frihet! 
Känns riktigt bra att vara borta från 19 i en och en halv vecka. Känns även väldigt konstigt och lite läskigt. Som sagt, har inte varit på en så lång perm på flera år. 
Men det ska gå bra, om det blir för länge eller så kan jag nu alltid åka tillbaka till 19. Men det tror jag verkligen inte att jag kommer göra det. Ska bevisa att jag klarar det här!
Har inget direkt planerat för helgen. Får väl se vad som händer.

Och när jag var på Ica för att köpa havregryn upptäckte jag när jag betalat att paketet läckte! Men då ropade jag "ursäkta" till kassörskan och sa det och sen frågade jag om jag kunde hämta ett nytt. Och det fick jag! Bra Julia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar