lördag 7 mars 2015

Lilla söta sötsaken

Idag har jag köpt en sele till Elliot! En blå med rosa hjärtan på. Den selen jag köpte innan var på tok för liten. Så den jag köpte idag passar perfekt. Han tyckte först det var lite läskigt att få på sig den. Men väl på skuttade han glatt runt på baksidan. Sen har vi flyttat buren till gräsmattan på baksidan. Så nu kan han hoppa på gräset, hans bur är ju tvåvåning så nedre delen står på backen. Men jag tänker att jag stänger luckan ner på natten och när det är kallt. 
Vill ju inte att sötisen ska frysa. Men han är ju van vid kyla, han bor ju bara ute. 

 Och han gillar morötter väldigt mycket, skumt eftersom han är en kanin ;-)
Jag är ute hos han ofta så han inte blir ensam för mycket.
Annars, kollar jag igenom desperate. Finns ju wi-fi här så man får passa på när msn är hemma. Aldrig att man tröttnar hur många gånger man än sett serien. 
Jag mår verkligen på topp just nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar