fredag 20 mars 2015

Varberg återigen

Jag sitter hos pappi nu. Det har varit en ganska lång och intensiv dag. 
Jag åkte tåg till Varberg kl 13. Gick sen till hemmakväll för att köpa mockingjay 1. Men den kommer inte ut föräns på måndag, så då blir det ett nytt besök för att inhandla denna underbara film. 
Sen vidare till vpm och träffade min samtalskontakt och läkare. Det gick bra.
Pappi hämtade mig där. Sen har jag och pappa uträttat ärenden m.m. Och nu sitter jag ner och har just ätit gröt. Yum yum.
Ikväll blir det väl någon film eller så. 
Veckorna går väldigt fort nu. Har varit bara tre nätter på avdelningen denna vecka. Och det blir samma nästa vecka för jag stannar i Varberg till tisdag. Så skönt att vara hemma så mycket. Borta från psyk!!
Annars har jag väl inget speciellt planerat för denna helg, åker till mammi på söndag. 
Får hoppas att det inte blir några spyattacker denna gången, usch! ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar