tisdag 3 mars 2015

Kan inte streama

Jag är så sur! Jag har viaplay och mycket surf men jag kan inte streama! Den bara hackar hela tiden ochi bland kan den inte ens ladda! och nu när desperate housewives och draknästet finns så är ser jävligt surt! Jävla tur att jag har min lilla dvd. Men jag har massa filmer som jag tror blev kvar i Växjö och jag vågar inte ringa dit och fråga. Dumma mig!! Och kanske om jag ringde telenor skulle de kanske kunna lösa mitt problem.
Tänkte tillbringa resten av dagen med att kolla på älskade Harry Potter. Har sett alla filmer 3827374 gånger men jag tröttnar aldrig! 

Jag kom tillbaka igår vis lunch till 19. De var snälla som vanligt och hämtade mig på stationen. 
Så jag var själv hemma i några timmar. Och på vägen till tåget sprang jag förbi espresso house och köpte mig en chai. Trevligt att starta dagen med något så gott. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar