måndag 22 mars 2010

3446547688989780 snäckor

Ye och jag gick med ebba till havet.
När vi kom hem från promenaden blev jag lämnad ensam direkt, otroligt skönt! Igårkväll bad jag mammi ringa och säga att de inte skulle komma, men det ville hon inte. Men om jag fick bestäma (vilket jag får men mammi har mer eller mindre hotat att hon kommer va hemma med mig om jag tackar nej till boendestödet hela tiden eller avslutar det helt) skulle jag antagligen ringa (om jag kunde) varje morgon och säga att de inte skulle komma. Men jag vet hur det blir då. Är jag ensam dag efter dag blir det inget bra. Jag skulle inte få något gjort, jag skulle va ensam och bara stanna inne och det skulle resultera i fler stunder som jag sitter och funderar. Och när jag funderar mycket väcks ångest och skit, och jag skulle må lite sämre för varje dag. Så det är bra att jag inte får som jag vill varje dag, men att jag får va ensam varje dag är också ett måste för att jag ska må bra! Jag är ju som vem som helst, och vem som helst behöver stunder för sig själv! Ingen människa mår bra av att ALDRIG va ensam.

Idag fick Plönninge mitt brev! och om de postar mitt innan kl 19 (tror jag) får jag mitt svar i morgon!

1 kommentar:

  1. Med din otroliga personlighet har du inga som helst problem att få vänner! Du måste bara se till att visa den lite bättre. Jag finns för dig hela tiden under dina skolår, bara så att du inte glömmer det! Du kan komma till mig hela tiden för minsta lilla sak och prata. Jag älskar dig och jag är så stolt över dig! Allt kommer att bli så bra!!<3<3<3

    SvaraRadera