tisdag 2 mars 2010

Jag kommer hem?

Imorgon kommer jag hem, inte vad jag hade räknat med men jag kommer klara det här! Jag får se till att klara det här!

Igår var jag på ett märkligt läkarsamtal. Förstod inte mycket om vad han pratade om, men läkare kan va så konstiga... Han sa att han ville att jag skulle åka hem några dagar innan kläppen för att se att jag kan va skärfri. Så imrogon skriver jag ut migsjälv. Fick en konstig känsla som gjorde att jag itne ville va kvar. Men jag får se till att va skärfri helt enkelt! Jag behöver bara klara mig fram till fredag sen är det lungt. För sen på lördagen är det stallet och sen packa/förbereda inför sälen, sen åker vi ju på söndagen. Så det är bara två dagar vi snackar om. Det fixar jag! JAG KLARAR DET, JAG LOVAR!

Längtar hem efter Alma, Britta och Ebbisen. Men blev lite ledsen igår. Jag och mammi åkte hem en sväng, och när jag skulle ta ut Alma så högg hon mig i fingret. De bitts inte så jag blev jättechockad! Min första tanke var att mamma hade gjort något av misstag när hon skött om dem men hon lovade att hon inte gjort nåt. Så jag vet faktiskt inte varför hon bet mig men det gjorde mig ledsen. Kanske är det för att jag varit borta så mycket. Ännu en superanledning att stanna hemma!

Idag tog de blodprov på mig. Blev emlad först men den hjälpte inte så mycket. Aj aj aj! och de stack mig TVÅ gånger, för första gången kom det inget blod. Och jag HATAR det. Typiskt... Fan ta dem. De skulle kolla järnet och be-vitaminer och sånt. Kommer sääkert få järntabletter. Har ätit det i omgångar genom åren. Typ fyllt frådet, käkat dåligt med järn och slutat med tabletterna. Sen går det ett litet tag och sen börjar det om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar