torsdag 18 mars 2010

Det har vänt!!! Galet, allt är galet

Det har vänt! Det känns så, jag tror det har vänt på riktigt inte bara idag. Inte bara att det känns som det idag, utan jag tror verkligen att mitt liv är på väg att bli bättre nu!
Jag känner mig gladare, starkare och friskare. Tänk vad lite glada besked kan göra!
Nu ser jag verkligen fram emot det 26, då jag blir fri! Jag blir fri på riktigt, jag kan knappt förstå det alltså.

Jag är på väg att bli skärfri, och frisk? Läkaren sa att man måste ta bort ett LPT om patienten är för frisk. Och han ska ju ta bort det, så jag antar att jag börjar bli frisk! Jag börjar bli som vem som helst? tror jag...
Jag har idag också varit ute och sprungit runt 8 km! Det är rekord för mig. Åt jordgubbssylt mig.
När jag bodde på kulan sa jag att jag ALDRIG skulle börja skolan. Att jag nästan kräktes på ordet skola. Att jag hellre dog. Men nu är det min dröm! Det är lite galet det med. Jag har nog förändrats endel. Då ville jag inte heller bli frisk. Nu kämpar jag för att friskt och skärfritt liv hemma. Galet det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar